Fortfarande sjukling=(

Imorse vaknade jag tidigt av att jag hade jätte ont i öron och hals igen. Plus att jag hostar jätte mycket.
Nu får det vara nog tänkte jag och bestämde mig för att boka tid på vårdcentralen för kontroll. Ringde först jobbet och meddelade att jag inte skulle komma idag. Sedan ringde jag till vårdcentralen och fick en tid redan kl 10:30. Och desutom så hade min husläkare tid, vilket annars har varit ganska ovanligt. Det visade sig att det var öroninflammation som jag har gått med i över en vecka. Han sa att det var ganska ovanligt att vuxna får det, men jag förklarade att jag ju jobbar på förskola och det kanske kommit därifrån. Så nu ska jag käka penicillin i fem dagar.
Och det är inte lite tabletter man ska knapra i sig, utan så mycket som 2 tabletter vid frukost likaså vid lunch och kvällstid. Om jag inte kommer att bli bättre efter allt det där så vet jag inte vad!!!


Hade i alla fall trevligt igår när jag och Bine var ute och promenerade. Vi gick runt lite här på kungsholmen. Trots att man bor här så förunnas man över hur lite man har sett av det. Borde gå ut på promenader mer. Om man bara kunde stanna tiden ibland mellan allt annat man ska göra under dagen...
Nu ska jag i alla fall gå dit upp och titta på den film som jag och LT aldrig såg på i fredags. Den heter "The Duchess" och är en "Kostymfilm" med Kiera Knightley.
Den här bilden tog jag igår när jag och Bine var ute och gick!

VACKERT!!!

Kommentarer
Postat av: pa

@@@@@ snabelSPÅR

2009-07-02 @ 19:27:24
Postat av: ulla Nordin

Så synd om dej. Om det kan hjälpa så har Åsa varit sjuk och täppt i ena örat nästaN 2 VECKOR

Nu skall vi åka och bada i Hästerum.

Många kära hälsningar från farmor och farfar

2009-07-04 @ 10:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0