Harry ikväll, Öland imorn=)

Ja, nu har jag varit och sett " Harry Potter och halvblodsprinsen" Den var bra tycker jag. Jag var och såg den med Bine och vi gick först för att äta middag. Vi åt bägge två plankstek, mmm, va gott!!!
Man blev så mätt, så vi var tvungna att gå en liten runda. Inte nog med det så gick vi sedan och fikade på fiket på sergelbion. Där tog jag en caffe-mocha, plus att vi delade på en morotskaka. Sen skulle vi även envisas med att handla popcorn och snacks till bion, men jag kan säga att jag nog bara kunde få i mig som högst tio popcorn. Var så himla mätt. Men det passar istället jätte bra för imorn när jag sitter i bilen på väg till öland. Jessie åker även hon iväg till öland imorn, kanske man ser henne där. Nu ska jag packa det sista och krypa till kojs.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0