Nässjö i bilder!


                     RISABO
                                                   
Åsa och mamma tar in hästarna                                Mamma och Musse



                                                                                                                          

  Vi hade roligt i bilen på väg till Eksjö, där vi skulle se "Lena & Orup"!

Vi i vimlet i Eksjö


Vi är inte lättroade, nej

Caroline af Ugglas var där, likaså radar paret Lena & Orup.

Också NÄRA var det att jag även träffade på en gammal skolkompis från SVF- tiden. Kristin var där i Eksjö och var med och arrangerade O-ringen. Tänkte på att hon kanske var där då jag minns att hon håller på med orientering. Så jag skickade iväg ett sms och frågade om hon var där på plats, och det var hon. Men hon hade tyvärr inte tid att komma iväg och träffa mig=( Får helt enkelt bli en annan gång. Kontaktade sedan min andra gamla SVFare i J-köping, men hon kunde tyvärr inte träffas heller. Jag försökte iaf=)
//Kram


                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0