Nässjö i videoklipp!


Mamma och Åsa tar in hästarna. RISABO
Nedan kommer klipp från "Lena & Orup"

Igårkväll hade vi lite kalas hemma i Hästerum, med trevligt folk och goda "gubbar".
Blev så sent som nästan två på natten innan vi kröp till kojs. Behöver jag säga att jag var väldigt SEG idag.
Det var först tänkt att vi skulle på ett pelargon-museum, men det var stängt idag. Oj, vad ledsen man blev över att missa det ;) Sorry, mamma och Åsa, men inte det roligaste. Räckte med den gången i Skåne där de släpade med oss att titta på en massa pelargonier en halv dag. Så vi gick in på granngården och roade oss lite istället. Hahaha. De som jobbade där skrattade och tittade på oss. Lättroade eller vad. Men har man tråkigt så...
Sen gick vi och åt Thaimat med farmor och farfar, gott, men måste tyvärr säga att jag saknar den "RIKTIGA" thaimaten. Vi har även varit en sväng på Kulturhuset och tittat på en utställning som farmor ville att vi skulle se.
Kommer inte ihåg vad den hette.. Imorgon åker vi hem, på eftermiddagen till storstaden igen.  Sen blir det packning och tvättning på Söndan inför resa till Öland med V-malm på måndag. Hinner nog med att träffa Bine också, som nu är hemkommen från Kroatien, den lyckosten!
Haha, tillbaka i kalla sverige igen=), neh, så elak är jag inte. Ska bli kul att se dig igen gumman!
Vi ses imorn igen, STOCKHOLM- Home sweet Home!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0