Sommarkrysset (Igen) =)

Nu sitter jag inne hos mig och det är inte lika varmt som de senaste dagarna, men det är VARMT! Har balkongdörren öppen, annars dör man...
Igår ringde jag återigen till vårdcentralen och pratade med min läkare om att min mage inte tål de tabletter som jag fick. Så nu har jag fått några andra tabletter och de fungerar mycket bättre. Behöver bara ta dem en gång om dagen, men de verkar dessvärre långsammare än de andra. Och man måste vara extra försiktig i solen då man tydligen blir känslig för att bränna sig och sedan få hudutslag. Nu har jag smörjt in mig och hoppas på att jag klarar mig undan allt det där. Snart ska jag iväg till Åhléns en sväng och kolla runt lite. Sen blir det "Sommarkrysset" igen och det ska bli kul. Det blir bara med V-malm denna gången, men dem e inte så dumma dem heller;)
Ser fram emot att se Erik Hassle då jag är förtjust i hans singel " Hurtful".
Kanske skriver lite sedan igen när jag kommit hem.
Ha en underbar dag!

Nej, nu är det klippt... Åskan har hittat hit. Det blir nog inget "Sommarkrysset" ikväll, eller iaf inte på plats tyvärr=(
Så man får nöja sig med att titta på det på tvn istället. Nu ska jag stänga av datorn och gå och äta.
//Kram

Kommentarer
Postat av: ulla Nordin

Oss oxså skrämde åskan så vi for hem med ett skutt från Hästerum.

Ha, en bra lördags-kväll

2009-07-04 @ 17:51:08
Postat av: Linda Nordin

hej! så ni har åska hemma!!? här e det sol, men kanske kommer ovädret hit snart oxå??!!

nu längtar jag hem faktiskt, vi får ses i stan nån dag o fika el nåt.

Kommer hem imorn, på kvällen. vi får bestämma nån dag.

ses

2009-07-05 @ 12:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0