Vad gör man?????

Känns så jäkla pissigt jobbigt att sitta inne och må dåligt nu när solen skiner så fint ute... Har fått öroninflammation och är förkyld samtidigt. Ja, men visst, mig ska man bestraffa. Gå och skit ner er jäkla bakterier. Ursäkta språket och tonen, men det är verkligen så jobbigt att sitta här inne och inte göra någonting när man vet att det är underbart fint väder ute och alla hittar på roliga saker utan en=(
Men som tur är så hade jag en fin midsommar i Nässjö med mamma och ena syrran Linda=)
Det var vi tre, farmor, farfar, faster, "ingift" farbror och många bekanta.
Vi var allt som allt 19 stycken tror jag.
Det var på söndagen när mamma och jag skulle åka hem(Linda hade redan åkt iväg med tåg till David på morgonen) som jag började att må sämre och sämre...  Jag åkte med mamma hem till Hökis och har stannat där hela tiden. Har inte orkat förflytta mig nånstans direkt. Och vad är det för ett roligt sällskap med en tjej som sitter och snörvlar och e havldöv brevid sig=) Till en början tyckte jag att det var riktigt skönt att vara hemma, men nu börjar jag verkligen bli rastlös dag tre. Jag har haft lite svårt att sova. I måndags så vaknade jag kl 4 på morgonen, eller är det natten? och hade jätte ont i mitt vänstra öra. Sen kunde jag inte sova utan gick upp och tittade på tv, men kunde sedan slumra till lite igen kl 9. Måndags natten sov jag lite bättre, men vaknade ganska tidigt endå. Kl 6 denna gången. Hade ont som vanligt i vänstra, men nu även lite ont i det högra=( Var helt förvirrad i tisdags, av nån anledning så kunde jag inte hålla reda på dagarna=/. Men nu har jag bättre koll, DET ÄR ONSDAG!!! Måste betyda att jag är på bättringsvägen, vilket innebär att jag hoppas, hoppas att jag kan gå på bio på fredag med J och LT. Har hittat på nya smeknamn åt dem, haha. Och personalen sa att de hade tänkt att gå på sommarkrysset på lördag, får se, kanske kan va nåt. Och på måndag skulle vi spela kubb i rållis=)
 Gud, det här inlägget blev ju inte ens roligt eller intressant. Bäst att man slutar!
//Kram kram

Kommentarer
Postat av: farmor

Jag visste inte att du var i Hökarängen. Men det var väl bra.Ett är säkert: det går över. Men vad hjälper det när man inte mår så bra. Hej.

2009-06-25 @ 10:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0