Nationaldagen!

Idag är det Lördag och Sveriges nationaldag. Men det tror jag nog att de flesta vet ;)
Jag vaknade imorse vid 11 tiden och under förmiddagen så tränade jag i 30 min. Använde mig av min "Body Work" dvd igen och denna gången blev det Aerobicspasset. Resten av dagen segade jag på plan två och kollade på filmen "Gifta på låtsas" som gick på 4an.  Senare ringde Jessica och sa att hon snart var hos mig.
Vi åkte sedan till Gamla stan och promenerade där ifrån till Skeppsbron för att titta på lite artister som skulle uppträda där. Lite ledsen är jag över att vi missade Veronica Maggio, Sanna Nielsen, Sonja Aldén och Chirley Clamp.Men men.
Det var kallt och det känns inte alls som att det är Juni och sommar. Förra helgen känns som ljusår långt bort nu..

Sedan blev vi hungriga och gick förbi kungsan och Resturangernas dag. Där var det också lite musik. Han som vann Idol en gång i tiden=) Vi hade inte en sån jätte koll på vad han hette. Eller vi var helt ute rättare sagt då vi sa: Ja, men heter han inte Andreas eller nåt?! Daniel Lindström är hans namn fick vi sedan lära oss. Alltid lär man sig nåt nytt=)

Vi köpte Thai mat och satte oss ner och tittade på folk och lyssnade till musiken.
Med tiden så blev vi kallare och kallare och vi bestämde oss för att gå till ett café vid Stureplan. Nej, vi e inga snobbar!!! Där tog vi oss en varsin varm choklad med grädde. Riktigt gott och värmande var det.
Fick höra att matchen mellan Sverige och Danmark slutade till Danmarks fördel, men vi kunde inte riktigt se på folk om de var glada eller inte.
Imorgon ska jag förmodligen träffa Jessica och Anneli. Det var år och dar sen jag träffade Anneli..
Tack för en trevlig kväll Jessica, vännen min=)

KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

SV: Varsegod och tack :D

Kram!

2009-06-07 @ 17:47:38
URL: http://typlinnea.blogg.se/
Postat av: farmor

jag kunde inte se på programmet från slottet-skeppsbron eller var det var. jag såg hur kallt det var och de här stackarna, som uppträdde de hade så tunna kläder på sej. det gjorde ont i mej när jag såg dem. som t ex hon som var programledare. klädd i vitt chiffong. vi tittade på fotbollen istället- inte mkt roligare detheller.

mors från de gamla. du har väl röstat.ulla

2009-06-07 @ 20:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0