Saker att se fram emot!

Ja, nu sitter man här hemma(kungsholmen) och öronen spökar fortfarande...
Men några saker har jag att se fram emot iaf. Både ikväll och i helgen.
Jag har snabbstädat lite här hemma nu för att LT kommer över ikväll och vi ska bara relaxa och kolla på film.
Innan det så är det ju fotbollsmatchen mot England och det kan nog bli lite spännande.
Imorn ska jag nog bara ta det lugnt på dan, vill inte att jag ska bli sämre igen=/ Sen på kvällen ska jag Jessica och V-malms gänget åka till Grönan och titta på "Sommarkrysset". Vet ej hur många det blir från V-malm som hänger på, men det får man se... Och så har ju Michael Jackson gått ur tiden. Bara 50 år gammal, sorgligt. Trodde knappt att det var sant när jag hörde det.. Han har gjort mycket bra musik genom åren. R.I.P Michael!
Nu ska jag duscha och sen kanske jag hinner med en liten shoppingrunda på Åhléns med mitt presentkort på 300:- som jag fick av mina söta systrar när jag fyllde år innan matchen börjar.
Återkommer kanske senare och uppdaterar kvällens gång.
Ciao


Nu har vi precis tittat klart på " Benjamin Buttons otroliga liv" med Brad Pitt. Den var väldigt rörande och bra. Anorlunda. Nu ska vi titta på "The Duchess" med Kiera Knightley.  Plus massa snack om gamla tider och tider som komma skall.  Hare bäst!
//Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0