smygis!

Hej alla! Idag tog jag sovmorgon och satte mig sedan ute på gården i solen och läste en bok.
Sedan kom min ena kontaktperson från Misa och vi gick en liten runda. Jag blev av med alla mina kassar som jag ska källsortera som jag är så duktig på att samla på mig innan jag äntligen kommer iväg. Mycket skönt!!!
På vägen utmed vattnet såg vi denna svanen som ruvade på sina STORA ägg. Hann tyvärr inte med att fota äggen.
Gick efter lunch sedan en sväng till secondhand butiken "Camillas kläder" på flemminggatan. Där hittade jag en topp. Har ingen bild på den nu. Sen skulle jag iväg och träffa Paulina vid busshållsplatsen för att åka till biografen "Park". På vägen till bussen så träffade jag på Agneta från jobbet och några minuter senare så ringde Jessica och frågade om jag ville fika med henne, för hon var i närheten av mig. Men tyvärr hade jag ju andra planer. Ibland skulle man allt vilja kunna dela på sig=). Paulina hade fått två gratis biljetter till smygpremiären av " The proposal" med Sandra Bullock som egentligen har premiär den 24e Juni. Den var bra. Rolig, en film som man kan tänka sig att se igen. Sandra bullock är en av mina favo skådisar också=)
Nu ska jag fortsätta att titta på VÄNNER! -Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0