Sol= Gone =(

F***n att det ska vara så himla trist väder. Man blir ju inte direkt glad av det och om man redan känner sig lite nere så... Har sovit dåligt nu några nätter irad och det börjar att märkas då jag är jätte trött, och det känns lite extra jobbigt de dagar då jag jobbar och inte riktigt är på topp. Så kändes det idag. Maggan berättade att hon läser en bok där de har intervjuat barn, och ett litet barn sa att om tänkandet fortfarande är igång så kan man ju inte sova. Ganska klokt tänkt tycker jag. Undrar bara hur jag ska stänga av mitt tänkande så att jag kan sova?!

Vet inte riktigt varför, men känner bara för o gråta. Men när man tittar ut genom fönstret och ser den här gråa himlen är det kanske inte så konstigt.

Kommentarer
Postat av: Anna

De där med att sova dåligt är skit jobbigt! Är i samma sits, vi får slå våra kloka huvudenihop och komma på nå bra sätt att sova bra på natten :)

2009-06-10 @ 13:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0