Vernissage!

Ja, idag har det varit en lång dag... Är otroligt trött just nu, så jag orkar inte detaljerat berätta hur min dag har varit.
Så detta är vad jag kan ge er. Jag vaknade imorse av mobilen då jag fick ett sms från min kära vän Pernilla som jag var på besök hos i fredags. Ni vet, hon med magen=) Inatt fick hon en liten söt dotter vid namn Tindra.

Är hon inte helt bedårande söt. Ser så fram emot att se henne IRL=)
Skönt att allting gick bra och både mamma och barn mår bra.
Det var segt att sedan gå upp, även fast jag inte skulle börja förens kl 10 idag. Jag stod och väntade på buss 40 som aldrig kom och jag bestämde mig istället att kliva på 4an för att sedan gå från högalid till jobbet. På bussen träffade jag på en personal från boendet som var på väg hem. Blev väldigt förvånad, men glad.
När jag kommit till jobbet så hjälpte jag till att sätta upp bilder på väggarna som vi skulle ha till vernissagen.
Det var verkligen fullt upp hela dagen, och det blev inte lugnare precis när alla barnens föräldrar och far och mor föräldrar kom. Men jag tyckte att det var ett ganska bra tillfälle för mig att få prata lite mer med dem. Jag har ju inte direkt den chansen annars då jag bara jobbar förmiddagar. Hade mycket trevligt och stannade enda till kl 17:45.
Sedan var jag tvungen att skynda hem till boendet för den gemensamma middagen.
Nu måste jag gå och lägga mig om jag ska orka upp imorn.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0