Älskade barn!

Hej alla! Just nu sitter jag uppe, kan inte sova. Hade svårt att sova inatt också, så jag kom inte iväg förens efter ett till jobbet. En personal följde med mig. Det var jätte kul att träffa alla barnen och kollegorna igen. De blev glada att se mig, och Maggan sa till mig,  "Märkte du hur de lyste upp när du kom?" Var väldigt svårt att gå därifrån bara och skulle ha velat stanna där längre. Men eftersom jag hade en personal med mig var vi tvungna att åka ganska snart. Pratade även med mamma först innan jag åkte till jobbet och när jag kom hem så ringde pappa.
Ma,Pa, synd att ni har problem med bilen..
Har även fått höra att min kära katt Olivia börjar bli gammal. Hon är nog troligtvis 13 år nu eller så. Det är ganska gammalt det. Hon har mer och mer börjat att kissa och bajsa lite överallt hemma.  Vilket jag kan förstå är ett ganska jobbigt problem för Annika som bor själv där hemma. Och särskilt nu när hon går i gips. Känns så himla jobbigt att tänka på det bara. Olivia har varit och är fortarande en stor del i mitt liv. Känns alltid skönt att borra ned ansiktet i hennes mjuka päls när man känner sig lite ledsen eller ensam... Under vissa jobbiga perioder har hon nästan varit som en slags vän, även om hon bara är en katt. Jag kommer speciellt ihåg en gång när hon hade sprungit bort och var borta i flera dagar. Blev jätte orolig att det kanske hade hänt nåt och hon blivit överkörd eller nåt, men så kände jag bara en dag en sån stark känsla av att hon skulle komma hem igen. Och det var precis vad hon gjorde senare samma dag. Spooky...
Nu ska jag försöka sova.
//Kram


P.s. Jag glömde berätta att vi V-malm fick oväntat besök igår av en viss fd granne till mig. Faktiskt kul att se honom igen och höra att han har det bra på det nya stället. Att han får den hjälp han behöver. Förvånande nog så tycker jag faktiskt att det kan vara lite tomt här utan honom ibland, hehe. D.s.


Kommentarer
Postat av: farmor

Hej

Idag har vi varit på Ica. Där fick vi scanna in varorna direkt. Det du det var en ny utmaning för dina 81 och 91 åriga farföräldrar. Men vi gjorde det. Det var bara det att då vi köpt 2 l mjölk hade vi scannat så det blev 7 liter. Men då fick vi lära oss ta bort det också

hej

2009-03-06 @ 19:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0