dagisbaciller!

Nu ligger man hemma och nerbäddad i sängen. Näsan rinner och halsen känns tjock. Ville så gärna gå till jobbet idag, dels för att det är Maria´s näst sista dag och så för att det känns så roligt att äntligen vara tillbaka.
Så jag åkte till jobbet och det var väl ok på förmiddagen, men efter lunch då jag skulle på rast så började jag känna mig mer och mer hängig. Jag kunde inte koncentrera mig på jobbet, var jätte ljudkänslig och kände att jag hade dåligt tålamod med barnen. Alltså bäst att åka hem...
Ringde Bine och sa att jag inte orkar träffas idag. Hon sa att hon redan var lite förkyld, och då kanske det inte är så smart att smitta ner henne ännu mer. Blir ingen träning med Jessie i helgen helller.
Nu ska jag bara bli frisk så jag kan jobba igen på måndag. Så jag hinner träffa Maria igen. Vi skulle ju byta nummer med varann, men jag hann inte det idag.
Kanske(om jag orkar) går jag dit upp ikväll för att titta på "Lets dance" med personalen.
Nu ska jag krya på mig!!!
//Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0