En söt liten grabb =)

Idag var min andra dag på en månad på praktiken. Det har känts väldigt bra att komma tillbaka. Barnen är glada att se mig och jag dem =)
Det har börjat en ny liten grabb på våran avdelning och han e bara för söt. Första gången jag träffade honom(när jag var och hälsade på) så gav han mig ett stort leende. Bara så där, helt otroligt anpassningsbar, inte alls som de flesta andra var när de var nya. Och han är så pass liten också, vet inte exakt hur gammal han är. Han är så liten iaf att han inte kan gå än. Han kryper omkring där och en riktig klätterapa är han också, så man får hålla koll på den lilla rackaren. Och så är han så otroligt gullig för han gillar att bli buren och gosa också =) Och jag som ska vara rädd om min rygg... Man kan bara inte låta bli...

Har varit helt slut nu både igår och idag efter jobbet. Måste lägga om mitt chema lite, men har inte bestämt mig hur än. Vet bara att jag måste gå ner lite i tid. Så jag inte hamnar i en svacka igen.
Orkade inte gå till kören ikväll helller, har inte varit där på ett tag nu. Visst sitter jag och grämmer mig över att jag inte kommer iväg, men jag känner endå att jag inte orkar. Och om jag ska må bra i det långa loppet så får jag ta ett steg i taget. Först och främst så ska jag komma igång med praktiken igen och hålla det flytande.
//Kram


Kommentarer
Postat av: mamma

vad duktig du är som har börjat jobba igen! Kanske en dag ledigt på onsdagar exempelvis vore bra till att börja med.Så roligt att barnen var glada att se dig igen.

2009-03-18 @ 19:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0