In my dreams

Det är tungt just nu och jag har ont och är inte tillbaka på jobbet än, men då tittar jag på en dansfilm för att få hoppet tillbaka. Och det är precis vad jag känner att jag har börjat få nu. Hyrde "Center Stage, Turn it up"  Har sett ettan(Center Stage) förut och jag bara älskar den. Numera älskar jag bägge två...
Jag vet att jag aldrig kan bli någon "dansare" så, men jag älskar att både titta på dans och dansa själv. Och huvudsaken är att man tycker det är kul och gör det för att man själv vill det.
På tis ska jag till läkaren och jag ska försöka att förbereda mig bäst jag kan inför besöket. Har skrivit upp en lista med alla mina symtom på, och så ska jag börja skriva dagbok om mina symtom. Hur de känns och om det kommer vid speciella tillfällen eller vissa "mönster" de har.
Ska även boka tid för "Rosenmetoden" på axelssons och hoppas att jag kan få hjälp med min ömma kropp där.
Jag försöker att ta en dag i taget och jag vet att jag inte är bortglömd som jag skrev i mitt tidigare inlägg, bara som man känner ibland. Jag vet och är jätte tacksam för att jag har min familj(även om de inte alltid är så nära geografiskt) hos mig och mina fina vänner. Även om man inte alltid träffas så ofta, så vet man att de finns där.
Tack Kristin för dina fina ord, Kram på dig min vän =)
Så här dansar jag i mina drömmar!!!


Kommentarer
Postat av: farmor

Men vad jag blev rädd då det började dansa framför ögonen på mej. Och inte kunde jag stänga av heller.

Men dansa min docka medan du är unger, när du blir gammal så blir du så tunger.( ur en gammal visa)

Hoppas att det är på uppgång med dej .- Riktigt önskar jag det.

Kram, farmor

2009-03-03 @ 21:45:24
Postat av: farmor

Jag fick ju virus på min dator. Då försvann mina mejl-adresser. Skicka ngt till mej . Jag skall skicka ngt till dej.

Hej

2009-03-03 @ 21:46:58
Postat av: Elisabet i Risabo

Bra att du skriver ner allt du vill säga till läkaren för när man väl sitter där så går det ju ofta så fort. Läste förra veckan att du mådde lite bättre efter en promenad. Tänk på det - att komma ut och gå en stund varje dag för det är nyttigt för kropp och själ. Och man tänker så bra när man går också. När jag jobbar brukar jag alltid gå och hämta posten på andra sidan stationen och ibland blir det en extra promenad på lunchen. De dagarna jag går en rejäl sväng känner jag att jag mår mycket bättre. Helst ska man vara ute på dagen så man får lite dagsljus.

Hej svejs

Elisabet

2009-03-04 @ 09:49:39
Postat av: pa

Trodde ett tag att det var jag som dansade! Såg sedan att det ar någon annan.

Att äta rosor, kan det vara något!? Akta dig för taggarna!

PK PA

2009-03-04 @ 19:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0