I`ve learned my lesson...

Hejsan! Nu var det ett tag sen jag skrev igen.  Jag har som sagt haft en ganska jobbig tid ett tag, och läkaren tror att det är stress som har satt sig i kroppen. Inte stress tidsmässigt utan att det har hänt väldigt mycket för mig på kort tid. Roliga som jobbiga saker.
En lista på händelser de närmaste två åren som det har hänt mycket på.

1. Jag flyttar in på Västermalm service boende.
2. Får en turbulent första natt samt en lång tid därefter.
3. Jag flyttar hem till Hökis p.g.a turbulens på boendet.
4. Jag flyttar tillbaka för en andra chans.
5. Jag får praktik på MQ.
6. Jag flyttar hem igen till Hökis p.g.a samma skäl som innan.
7. Jobbig period, uteblir från praktiken.
8.  Flyttar tillbaka, tredje gången gillt.
9. Kommer tillbaka och jobbar praktikkontraktet ut.
10. Har en hyffsad skön sommar.
11. Går på studiebesök på förskola.
12. Börjar sjunga i kör.
13. Börjar praktisera på förskola.
14. Det lönar sig och slutligen flyttar min granne, till ett ställe som passar honom bättre.
15. Jag går ner i en svacka, är borta från praktiken ca en månad.
16. Kommer tillbaka och jobbar ett tag igen, samt utvecklas på praktiken.
17. Jul firas i Nässjö och Skogås.
18. Åker till Syd-Afrika med familjen. Är borta tre veckor.
19. Jag och mina systrar åker hem, säger ett tårfyllt farväl till mor och far.
20. Kommer tillbaka på jobbet, ökar arbetstiderna.
21. Hamnar i en svacka igen. Ca en månad denna gången med.
22. Och här är jag nu, åter igen tillbaka på praktiken...

Så jag har lärt mig min läxa. Ska ta vara mer på mig själv och lyssna på min kropp när den säger "STOP"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0