Ny kraft, Nytt hopp!!!

Har haft en väldigt bra dag idag. Har haft ont, men jag har klarat mig igenom dagen. Känns som om jag har fått en del uträttat idag och de gläder mig. Först så ringde jag och bokade tid för rosenmetoden, vilket känns väldigt spännande att prova på. Ska försöka att inte hoppas på för mycket, utan mer se det som ett test. Funkar det så funkar det, gör det inte det så får jag prova något annat. Tills jag hittar rätt. Så jag har först en läkartid bokad på tis i nästa vecka och på onsdag så är det "rosenmetoden" .  Ringde och pratade med jobbet och jag kan inte sluta tjata om hur mycket jag gillar det stället och människorna... De är så otroligt stöttande och förstående. Jag berättade om mitt nuvarande läge, att det är jobbigt just nu och så. Ska åka dit imorgon med en personal och hälsa på en sväng samtidigt som jag hämtar mina täckbyxor som jag behöver på lördag. V-malm ska åka till Kungsberget och åka skidor. Jag har inte beställt några skidor än, vet inte om jag orkar. Men om det skulle vara så att jag orkar endå( hoppas) så gör jag det på plats. Skulle så gärna vilja åka skidor, var så himla länge sen. Men får se...
Lagade även en ny rätt idag, Kycklinglasagne med tomat och mozzarella . Hur gott som helst.
Har även hunnit med att springa runt och leta efter en laddare till min mobbe. NO LUCK =( . Har nämligen glömt min laddare i Hökis och min smarta syrra sa att jag ju kunde köpa en till, så har jag en här hemma och en hemma i Hökis. Ingen glömd. Men det var inga som hade den laddaren. Kjell och Company hade den, men i Solna. Ska nog försöka att åka dit på fredag iaf. Kan vara värt att åka till Solna och köpa en till. Det har ju hänt så många gånger tidigare att jag glömt den. Ser otroligt mycket fram emot att hälsa på alla kollegor och BARNEN imorgon =)Nu ska jag ta värktablett och hoppas på att värken släpper lite så jag kan sova...
//Kram

Kommentarer
Postat av: Elisabet i Risabo

Håller tummarna för att du kommer iväg till skidbacken. Det kanske är värt att pröva även om du bara kan åka en liten stund. "Bästa svängen - Hökarängen".

Hoppas allt blir bra.

Elisabet

2009-03-05 @ 13:25:20
Postat av: Elisabet i Risabo

Håller tummarna för att du kommer iväg till skidbacken i helgen. Kanske kan du åka en liten stund för det gör nog gott i kropp och själ. "Bästa svängen - Hökarängen".

Ha det bäst

Elisabet



2009-03-05 @ 13:34:47
Postat av: Elisabet i Risabo

Ojdå trodde att första kommentaren blev raderad.

EC

2009-03-05 @ 13:35:37
Postat av: Anna & Lina

Härligt att höra att du haft enbra dag :) Och kul att du tycker om jobbet så mycket ochatt dom förstår hur du har det.



Åka skidor låter ju skoj så hoppas de blir av då :)



kram kram från oss båda

2009-03-05 @ 13:58:23
Postat av: farmor

Jag har också läkartid på tisdag.

Istället för rosen.... får fag akupunktur.

.Hej o kram.

2009-03-05 @ 18:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0