Tungt...

Det känns mycket tungt just nu. Ok med en förkylning, men nu har ryggen börjat krångla. Åter igen...
Förutom att jag har jätte ont i halsen så började som sagt ryggen att krångla igen. Det började inatt, och blev successivt sämre och sämre. Fattar inte att jag ska må så här. Får samma symtom varje gång efter en förkylning.
Imorse ringde jag till praktiken och berättade om den " dåliga " nyheten. De är så himla snälla och stöttande, vill bara att jag ska må bra. Jag sa att jag skulle ta kontakt med en naprapat och höra av mig om hur det går.
Ringde till naprapathögskolans klinik och fick en tid redan imorgon, som tur är. Skönt att inte behöva vänta en längre tid. Som jag har fått göra vid andra vårdbesök, t.e.x läkare. Personalen ska följa med mig dit, men jag får klara mig hem själv. Vet att jag nog klarar det (innerst inne), men nu när allt är som jobbigast så har jag svårt att tro på mig själv.  Känns väldigt jobbigt att inte mamma och pappa är här, men vill inte att de ska få dåligt samvete för att de är där. Jag är jätte glad för mamma och pappas skull. Men saknar en STOR VARM KRAM från dem extremt mycket nu när allt är som jobbigast. Kan inte fatta att jag ska börja må så här varje gång efter jag precis har kommit igång igen och börjar må ganska bra??? Personalen frågade vad jag skulle göra idag?. Jag svarade: Stå ut dagen!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Tänker på dig och hoppas att det går bra hos naprapaten imorgon.

Kram

2009-03-24 @ 16:10:56
URL: http://krika.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas att det blir napp hos naprapaten. Kommer säkert att fixa sig. KRAM pa

2009-03-24 @ 17:17:00
Postat av: Anonym

hoppas att det blir napp hos naprapaten. Kommer säkert att fixa sig. KRAM pa

2009-03-24 @ 17:42:18
Postat av: Elisabet i Risabo

Var ju bra att du tog tag i "problemet" och fick en tid snabbt hos naprapaten. Hoppas det går bra och det kommer det att bli.



Kram från Elisabet

2009-03-24 @ 22:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0