3 is the magic number!

Halloj! Idag har jag sooooovit ut. Jag åt en sen frukost vilket blev fullkornsvälling idag med. Det är ju så gott och det går fort att göra. Plus att man verkligen blir mätt en längre tid och inte i si sådär en timme eller nåt när man äter mackor bara. Jag har suttit och tittat på en Live konsert på dvd med Celine Dion. Hon har en såå vacker röst tycker jag. Skulle verkligen vara häftigt att se henne live någon gång.
Till Lunch åt jag laxrester från igår. Någon som har något tips på hur man ska göra för att laxen inte ska bli så torr? Svårt det där tycker jag.
Klockan halv 2 så gick jag och en personal till 3 butiken som ligger här i Västermalmgallerian. Jag skulle fråga om ett erbjudande som jag hade fått om att förlänga mitt abonemang på två år till och på köpet skulle jag då få en mobil.
De sa även att mitt abonemang för det mobila bredbandet hade gått ut och de hade ett erbjudande till det med.
Där skulle man få ett ny USB modem på köpet. Det är mycket smidigare än det jag har just nu. Det jag har nu måste man ha en sladd till. Inte så lång, men endå. Den här nya är utan sladd vilket är bra. Jag förlängde bägge abonemangen, men de hade lite problem med systemet så det tog ca en halvtimme. De var trevliga där iaf, och roligt verkade de ha. Eller en iaf...
Innan jag ska byta mobil så måste jag försöka hitta en sladd som man kan ha mellan datorn och min gamla mobil. Vill föra över alla mina bilder och videos på datorn först, så att det inte bara försvinner.
Sen ska det bli mycket kul och spännade att lära sig den nya=)
Ikväll blir det fiskpinnar och potatismos till middag.  Jag hade tänkt att jag skulle gå till kören idag, men jag vet inte riktigt om jag orkar det. Orkar att komma tillbaka dit och möta alla igen.. Det är ju jätte trevliga och så, men det känns bara som för mycket. Jag har ganska mycket annat här i livet just nu som behöver min energi. Man får helt enkelt försöka att prioritera rätt. Och det känns som att det vore bäst att lägga kören på hyllan ett tag. Jag kan ju endå hålla kontakten med några av de som är med där. Eller den som jag har mest kontakt med är Emelie.
Men på Söndag är det en konsert i Kungsholmskyrka som heter " Träd in i dansen" Vet inte så mycket om den mer än att det både kommer att vara "Karolina Kören" och dansare. Kan nog bli ganska spännande. Gå dit om ni är intresserade. Jag kanske går dit. Om jag får med mig någon...
Även fast jag har bestämt mig för att inte gå till kören idag så tänker jag iaf gå en promenad. Det var så det var bestämt iaf, en promenad i veckan.. Till att börja med.
Ni får nu ha det så bra, imorn ska jag jobba igen. Hurra, träffa alla härliga ungar igen=)
//Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0