And 12 points go to...

NORWAY! Hurra hurra hurra!!!!

Gud, vad glada vi blev... Jag och tjejerna. Jag åkte hem till Jessica igårkväll för att äta middag och titta på Eurovision song contest med henne och Linda T.  Jessica lagade en väldigt god lax i ugnen och till det blev det potatis och sås. Mmm Mums.. Till eurovision så hade vi en massa olika snacks. Vi hade gurka,paprika,morötter och chips att dippa. Plus att vi bakade en kladdkaka och glass till det.  Vi slog till på stort kan man säga. Men är det eurovision så är det!
Vi hade jätte trevligt och satt och betygsatte alla bidragen. Våra favoriter var Norge, Island,Azerbaijan, och Estland.
När vi i slutet förstod att norge skulle vinna skrek Linda ut: Ja, vi åker till Norge nästa år. JIPPI!!!!
Skulle vara väldigt kul, men vet ju att de där biljetterna kostar en hel del, och att de dessutom tar slut innan man hunnit blinka.  Men man ska aldrig säga aldrig, och om jag hade varit i Norge så skulle jag gärna möta Alexander på flygplatsen när han kommer hem som han sa i slutet då han vunnit...Charmige kille...
Det blev en sen kväll/natt för vi hamnade efter eurovision framför en film som hette "Klienten" med Susan Surandon som var väldigt spännande. Kom hem till slut kl halv 4 inatt.. Gissa om jag var trött! Men så roligt vi hade. Tack tjejer!!!
//Kram

P.S. Varför är Ryssland sur på Mamma och har hon ont i magen?? Mama, jag har ont i magen. huh snyft.. och vad trött jag e på Frankrike som måste prata sitt eget språk och ha en egen tolk. Kan de inte prata Engelska som alla andra?!?!?!?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad ni är busiga som är uppe så sent. Själv såg jag inte ens klart på alla bidrag utan gick och la mig i den sköna sängen. Men sova kan du göra annan gång.



Kram

Elisabet

2009-05-17 @ 21:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0