Början på en ny vecka och frisk igen=)

Hello everyone!!! Idag har jag varit och jobbat istället för torsdag då det är en röd dag. Det var till en början väldigt lugnt idag. Få småbarn och stora barnen satt duktigt stilla och pysslade. Det har börjat en vikarie som heter Mikael, första gången jag har träffat på en kille som jobbar med barn. Kul!  Hann inte prata så mycket med honom, men jag kommer att ha tid till det framöver då han ska vara hos oss i en månad. Vid lunch blev det mer stressigt och det kändes nästan som om ingen riktigt hade koll på hur alla skulle sitta. Vi skulle nämligen äta alla samtidigt idag. Men det ordnade sig som det alltid gör och maten var så himla god att jag nog åt lite för mycket... Fick nämligen ont i magen och jag fick vända och gå tillbaka en gång innan jag gick till bussen vid högalidsgatan. Där fick jag åter igen magknip=/ (Ushh inte kul alls) och jag sprang in på första bästa café för att låna toan.
Nu är det dock bättre och jag ligger här hemma i sängen och tar det lugnt. Trodligen så kommer jag att komma iväg till kören ikväll. Det var verkligen evigheter sen nu. Jag har bestämt att jag ska börja att promenera en gång i veckan, så jag promenerar till kören. Det är en lagom bit, tar ca 20-25 minuter.  Plus att jag ju också går från jobbet till bussen vid högalid.. Det är bra till en början iaf.
Ha en skön kväll!
//Kram


Kommentarer
Postat av: farmor

mycket bra flickan.

vi har varit på torget och köpt blommor till trädgården. här är jättefint. annars händer det inte så mkt. och bra är väl det.

hej då.

2009-05-20 @ 22:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0