Jag fattar INGENTING!!!

Vad fan är det de vill egentligen? Jag pratar förstås om personalen. Jag känner ett behov ibland av att få prata om tiden med min granne. Bra som dåliga händelser... Och vi börjar att prata om det, men det slutar alltid med att vi blir osams. Och jag ångrar att jag tog upp det över huvudtaget. De säger att de inte är några terapeuter och att jag ska ta upp allt det här med min psykolog. Vilket jag är på väg att göra, men jag känner ett behov av att prata med just dem ibland också. Som sagt, inte bara om de jobbiga och negativa tankarna kring det, trots att dem ofta kommer upp. Men mer allmänt, reflektera lite över det... Och så när jag inte orkar vara kvar längre på grund av att vi jämt hamnar i tjafs så säger de att det är upp till mig om jag vill prata eller inte.. Men hallååå, sa ni inte alldeles nyss att ni inte kunde prata om det med mig för att ni inte är terapeuter. Som sagt, JAG FATTAR INGENTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna & Lina

Tjena tjejen :) Ville bara säga att vi tyckte de var trist att vi inte kunde komma på den där fikan men hoppas vi kan den så snart som möjligt, typ i veckan eller nästa :)

2009-05-18 @ 22:10:53
URL: http://www.metrobloggen.se/aol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0