Stolt!

Japp, det är inte ofta jag säger det, men jag känner mig faktiskt stolt över mig själv idag.
Till att börja med så åt jag fullkornsvälling till frukost och sedan åkte jag till jobbet för att ha ett möte. Det var lite dramatik när jag skulle med bussen, för den buss som jag skulle med skulle svänga in framför en annan buss men kom för nära och råkade meja ner hela den andra bussens ena sida och backspegel. Pang sa det och alla sa ohhhhh. Busschaufören gick ut för att titta hur det såg ut och sa: Det där såg inte bra ut... Jag var bara liite orolig på resan till jobbet. Men jag kom välbehållen fram och där stod min kontaktperson från Misa och väntade.
Mötet gick bra och vi kom överens om att jag ska fortsätta hos dem i höst också. JIPPI!!! Men det kände jag iof redan på mig, men nu är det officiellt=) Jag kommer att jobba juni och halva Juli, sen har jag semester till september då jag kommer att komma tillbaka och även ha börjat plugga. Det kommer att bli spännande tycker jag.
Efter mötet åkte jag hem för att laga lite lunch. Vad jag inte upptäckte förens jag var klar med maten var att kl bara var 11, men jag är ju van att äta lunch vid den tiden på förskolan, så det har nog bara blivit så. Min mage har ställt in sig på att bli hungrig vid den tidpunkten. Jag lagade köttbullar med pasta. Inte nåt märkvärdigt. Men gott.
Sen fixade jag lite med papper och så, betalade räkningar(gäsp).
Klockan halv 5 hade jag en tid hos naprapaten. Jag skulle ta buss 4 till odenplan, men jag var så himla stressad och så som vanligt, så jag klev på första bästa buss som kom och tänkte inte på att kolla om det var 3an eller 4an.
Efter ett tag kände jag inte alls igen hållplatserna och insåg att jag såklart satt på fel buss. Jag var tvungen att vända och så hoppade jag av vid St:eriksplan istället och tog tunnelbanan. Som tur var hann jag i tid iaf och det är jag stolt över att jag inte flippade ur totalt för att jag åkte fel och dessutom var sen.
Nu har jag precis ätit mat och det blev lax i ugn med couscous och Creme fraiche( franska örter)- Jätte god!
Nu ska jag relaxa och och kolla på tv.
//Kram

Kommentarer
Postat av: farmor

Jag säjer det igen: Otroliga Marielle.

Du slår alla med häpnad Nu blommar syrenerna och jag har satt in en bukett i TV-rummet. Farfar har haft ute ALLA STORA OCH SMÅ MATTOR DÄRINNE. jAG HJÄLPTE BARA TILL litteGRANNA (skånskt ord)

Kram

2009-05-25 @ 19:58:15
Postat av: Anna och Lina

Härligt att du är stolt för de ska du vara :D



Åhh pasta och köttbullar de åt vi till midda idag men vi hade även tomatsås till ;)



Oj lätt hänt de där med bussen men tur att du hittade rätt så fort iallafall :)

2009-05-25 @ 20:58:15
URL: http://www.metrobloggen.se/aol
Postat av: pa

Ooooooooootroligt!

Här vissnar blommorna och träden tappar sina löv. De är vinter!

Kram

2009-05-26 @ 12:41:14
Postat av: pa

Ooooooooootroligt!

Här vissnar blommorna och träden tappar sina löv. De är vinter!

Kram

2009-05-26 @ 12:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0