Trötter var namnet=)

Varför ska det jämt bli kaos och så jävla(ursäkta språket) hysteriskt stressigt vid lunchen??? Samma sak varje dag...SUCK säger jag bara. Och så hittar man aldrig barnens kläder eftersom föräldarna glömmer att skriva i deras namn. Jag säger det nu till alla småbarnsföräldrar. Om ni gör det så går det så mycket snabbare att hitta alla deras saker... Och man slipper gå runt och bli irriterad hela tiden.
Fick en liten syrén kvist idag utav en av de större tjejerna. Glad man blev=)
Var ute i regnet och inga stövlar hade man=/ Måste verkligen skaffa mig det som jag kan ha stående ute på jobbet.
Plus byxor och jacka.  Barnen hoppade i vattenpölarna med ett härligt förtjust skratt. Dem e härliga dem.
När det bara var ca 10 till 15 minuter kvar innan vi skulle gå in så kom två av de större killarna ut och det första det gjorde var att de klagade på att det var kallt. Då får ni göra lite gymnastik då sa jag så blir ni varma och började att hoppa upp och ner. Det var en av dem som hoppade på det. Hehe. Så jag började att leka kull med dem istället och det går ju alltid hem. Men man blir trött av att springa runt och de tjatade på mig att jag skulle jaga dem. Jag sa att jag hade gått i pension och inte orkade mer,haha.
Sen har några av de små även idag målat hand och fot avtryck. Jag blev den som fick tvätta av dem.. Lätt jobb det där=/...
Nu har jag ganska precis dammsugit och så ska jag svabba golvet lite snabbt också. Igår dammtorkade jag=)
Skönt att få det gjort!
Ska gå och handla lite senare också. Hade tänkt att jag skulle laga den goda Kyckliglasagnen igen.
Nu är jag trött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0