Bra, men jobbigt ibland...

Ja, just nu känner jag mig lite kluven, känner både att det är bra nu för att jag är frisk igen och så. Men det börjar kännas lite nu av det här med att ställa om mellan praktik och plugg. Det fungerar ju, så det är inte det som är problemet, men det känns nästan som att när man precis har kommit in i plugg och kören igen så måste jag direkt förbereda för följande dag när jag ska jobba.. Och det kan kännas  lite jobbigt i vissa perioder.
Idag har jag som sagt jobbat, och hade inte så mycket koll i början på alla nya ändringar som gjorts under tiden jag varit borta. Men det blev bättre och jag snappade upp dem ganska snabbt. Jag läste för de stora barnen idag, och det gick helt ok. Jag hade redan bestämt en bok från början, har märkt att det är bäst att göra så. Annars blir det alldeles för mycket tjaffs. Det var en lång bok, men de var duktiga och höll ut halva iaf. Men en liten flicka ville fortsätta att läsa så det gjorde jag :) Jag har läst väldigt mycket idag.. Och jag höll nästan på att få en jobbig hostatack ett tag, men som tur var så klarade jag mig.
Angående kören så var jag ju på övningen i tisdags och det gick ok. Det är en hel del som jag har missat, men ska vara med iaf på lördag då det är Fredskonsert i St: Clara kyrka med 500 korister. Och jag har ingen som kommer och tittar, haha. Men jag får skylla mig själv då jag inte beställt några biljetter..
Men det ser jag väldigt mycket fram emot iaf och det kommer att bli häftigt...
Imorn är det plugget igen, nu ska jag upp till plan två här på V-malm och äta middag.
Snart är det Halloween ;)

Kommentarer
Postat av: ulla Nordin

Hej Gå in på shatt på skype. Jag har skrivit lite där.

Mors, mors farmor

2009-10-23 @ 11:03:45
Postat av: Sara

Heeeeeeeeeeej!



Kramar om! Tack för din kommentar i min blogg. Kram Sara

2009-10-25 @ 01:13:28
Postat av: Elisabet i Risabo

Hej, hoppas det gick bra i går med fredskonserten.

Alltid roligt att läsa din blogg.

Kramar

Elisabet

2009-10-25 @ 22:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0