Ett steg i rätt riktning!

Hej alla!
Nu har jag precis kommit hem från ett mycket bra möte med min kontaktperson från Misa och min studievägledare. Vi har har suttit och luskat i var det kan finnas en bra barnskötarutbildning som passar mig, med rätt studietakt och allt vad det heter. Och nu känns det faktiskt som att vi har kommit en bit på vägen. Vi har hittat några alternativ/skolor som kanske skulle passa mig, och som vi ska kontakta.
Jag har ju tidigare berättat att det känts lite  motigt nu den senaste tiden, men efter detta möte och det möte som jag hade med min kontaktperson här på boendet i förra veckan så börjar det klarna lite igen. Skönt!!!
Nu måste jag bara ta mig i kragen och ta tag i mina nuvarande studier igen. Erkänner själv att jag nog varit lite för lat på sistone..
Hoppas ni får en bra måndag!
//Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0