Feber eller inte...

Det är frågan... Ja, gud jag har haft en så fullspäckad helg som man bara kan ha.. Är så himla slut och tror till och med att jag kan ha dragit på mig en förkylning igen. I KNOW!!!!
I fredags var jag som sagt bjuden på en middag på kvällen och det var jätte trevligt :) Sen på lördagen så träffade jag på förmiddagen min syrra Linda och hennes David för en lunchträff, som var väldigt trevlig. Vi gick och promenerade i Kronobergsparken,men David ville bara sätta sig ner på en bänk hela tiden.. den latmasken.hehe.


Efter det så gick jag hem och tittade på " Paris Hiltons, my new BFF" kan bara inte låta bli att ha sett det nån gång iaf. Och jag kan inte nog säga hur falska alla är. Jag menar, finns det egentligen nån i den serien som är ärligt seriös?? Det skulle förvånna mig. Aja, nu har man sett det iaf, och det är ju lite underhållande att titta på så där en lördag när man inte har nåt annat roligt för sig.
Sen gick jag för att träffa Jessica för att gå hem till Madde, som jag har upptäckt precis nu att vi bor ganska nära varandra :) Var några år sen jag träffade Madde senast och hon är en "gammal" klasskompis till Jessica.
Hemma hos Madde var det trevligt och vi snackade tjejsnack om killar och diverse saker..
Linda( mer känd som LT numera) kom senare och vi började bli klara för att åka in till staden..
Vi var på Golden Hits, det var tänkt från början att vi skulle dit för att träffa upp Bine som skulle vara där med sina arbetskamrater, men när vi redan var inne och jag försökte få tag på henne så sa hon sedan att hon tyvärr inte kom in:( BUhh, vad dåligt, det är ju bara ett år som det handlar om.. Plus att hennes sällskap var över 25..
Och det var då inte nån som kollade på mitt eller våra leg?! Aja, skojsigt hade vi iaf och Bine och hennes gäng gick till ett annat ställe istället. Men vi, Jag, Jessica, Linda och Madde dansade loss där inne på Golden och Madde träffade även på en godbit;) så hon försvann efter ett tag..

I kön på väg in..


Inne..        En kille som vågade upp på plattformen och dansa..



Ja, många härliga bilder..
På söndagen skulle jag egentligen ha varit i Kyrkan kl 9:30 för övning innan mässan kl 11, men jag kom inte hem förens kl var halv 5 och kom inte i säng förens kl var 5, så jag slopade den idén ganska snabbt. Skickade iväg ett sms till Emelie och sa att jag inte skulle komma, var trött och dessutom så hade jag skrikit eller sjungit för högt under nattens gång så jag hade fått ont i halsen. Men jag och Linda begav oss till Kropp & själ mässan i Solna på eftermiddagen och det första vi gjorde när vi kom dit var att sätta oss ner för o äta. Haha, tyvärr måste jag säga att jag blev lite besviken på mässan, eller det var iaf inget för mig och jag/vi var alldeles för trötta egentligen och skulle ha behövt söndagen till att ta igen sig på. Det kände jag verkligen igår, för jag var helt slut fortfarande och till kvällen frös jag GALET mycket. Kanske att jag hade feber?? Men det blev något bättre efter en Alvedon, och en äkta tjejfilm skadar inte heller :) Jag och flera på boendet såg " En Shopaholics bekännelser" som jag har lånat av en kompis. Har sett den på bio tidigare och jag tycker den är mycket rolig och charmig. Måste bara säga att det är väldigt roligt när en kille kan erkänna att den gillar tjejfilmer. Det gillar vi:)
Idag mår jag sådär.. Tror ej att jag orkar gå till skolan..
Ett långt inlägg, men som sagt mycket som hänt...
Ta hand om er!
//Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0