Flisan mår bra...

... men jag har inte ringt någon veterinär än, utan har pratat med mamma och hon föreslår att jag ska testa att bara ge henne vanlig kattmat och inte pyller i några dagar. Sen får man se ifall det blir bättre. Men du har rätt Carro, det är väldigt konstigt, och du har ju som sagt matat henne som vanligt. Nej, verkligen inte bra att hon kissar blod, som jag antar att du menar :) Inte urin, vilket ju är kiss, hehe

 Har inte sovit många timmar inatt, man blev ju lite orolig och sen sov jag  själv i en stor villa, vilket jag inte gjort på länge. Men är glad över att ha katterna här iaf.
Vaknade med ett ryck när Madde från jobbet ringde imorse och frågade vart jag var. Jag skulle ju på den där föreläsningen med dem, och jag hade verkligen satt på alarmet på mobilen men den ringde aldrig imorse :(

Så jag missade tyvärr föreläsnigen.
Sen ringde Becky vilket var trevligt, och det blev bestämt att vi ska träffas imorn istället. Jag är så himla trött och seg idag. Not my best day, om ni förstår...
//sköt om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0