Magic or what?!

Igår jobbade jag och jag och Madde begav oss åter igen till Bibblan med fyra barn. Det gick väldigt bra, de skötte sig på bibblan och var så duktiga när de fick gå en lång sträcka. Eller rättare sagt, mina ungar som jag hade på varsin sida som är 2 och 3 år fick springa, för Madde flög iväg där framme med barnvagnen. Vi skrek: Efter dem!, hehe, de hade spring i benen kan jag säga. Sen eftersom de var så få barn idag så åt vi lunch alla tillsammans, både stora och små barn. Väldigt god mat, Gun you´re the best..
När jag gick hem fick jag sällskap av Agneta och vi promenarade hem hit till V-malm. Jag skulle lämna ett papper till henne och då passade jag på att visa henne runt lite :)
Sen städade jag lite grann, men jag fick strax stressa vidare igen då jag skulle åka och träffa Johanna, Anna och Lina. När jag satt på t-banan så pratade jag med LT i telefonen och jag visste inte var hon var, och så efter ett tag så tittar jag upp. Och vem om inte  är det som jag ser stå där precis framför mig, Jo Linda, hehe. Jag säger till Linda i telefonen att hon ska vända sig om, vaddå, säger hon, e du här eller?. Vänd dig om säger jag igen och hon svarar " skämtar du eller? . Sen såg hon mig och vi bägge två tyckte att det var en mycket märklig händelse :) Efter denna märkliga situation så sa jag hej då till Linda och gick av vid Gullmars där jag skulle träffa tjejerna. När jag mötte tjejerna vid Gullmars så blev jag väldigt ckockad då jag såg att även en annan gammal klasskompis skulle med hem till Johanna och äta midag. Det började nästan likna en klassåterträff, haha
Middagen var god och sjöng lite singstar för att värma upp inför ikväll då jag ska till Golden Hits. 
Sen kan man ju inte komma undan med lite DRAMA också...
Idag kommer syrran, Linda hit med sin David och vi ska käka lunch ihop. Ha så mycket familjeträff som det bara går, hehe. Sen ska jag nog på middag hos Madde(Inte från jobbet) och äta middag med henne och Jessie innan vi möter upp LT för att gå till Golden Hits och möta upp Bine där med sina arbetskamrater :)
Det ser ut att bli en rolig dag och kväll!
Hoppas ni har en rolig lördag framför er med.
//Kram

Kommentarer
Postat av: Anna och Lina

Kött eller fisk: Kött

Drink eller shot: Drink

Öl eller vin: vin

Kaffe eller te: Kaffe

Kort eller kontanter: Kontanter

Duscha eller bada: Bada

Svart eller vitt: Svart

TV eller film: Film

Morgon eller kväll: Kväll

2009-10-12 @ 00:35:44
URL: http://www.metrobloggen.se/sthlmsisters

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0