På språng!

Hej alla, nu sitter jag hemma i hökis och har precis kollat på idol på den Stora härliga tvn med surroundljud. wow, coolt vaa ;) Idag var jag i skolan och gjorde ett prov. Tror och hoppas att det gick ganska bra iaf.

Sen har jag pratat med Becky som jag lärde känna i Jönköping för ett antal år sedan när hon var utbytesstudent där från Usa, Minnesota. Tror att det är så att hennes pappa är svensk, om jag kommer ihåg rätt. Hon kan även svenska också iaf, och hon är här i sthlm nu under helgen och vi kommer antingen att träffas imorn eller på lördag. Ska bli himla trevligt att träffa henne igen, så många år sen... Så mycket som har hänt sen dess...
Fick även reda på att jag är välkommen att komma med till Åsö med jobbet för att gå på en föreläsning. Vet inte riktigt vad det är för någon föreläsning, men det ska bli spännande iaf. Tydligen så hade chefen sagt att jag gärna fick komma också. Vilket man ju blir väldigt glad av att höra att hon har tänkt på mig.
Föreläsningen är imorgon kl 9 på morgonen, så jag ska bums gå och lägga mig... efter resultatet från idol...
För övrigt så mår katterna bra och de svälter inte ihjäl :)
Och jag tycker nog att Tove var bäst ikväll på idol. De andra var också väldigt bra, men något i hennes röst och stil tilltalade mig väldigt mycket... Vem eller vilka tyckte ni var bäst ikväll?
Nu återstår bara att se vilka som går vidare.  Åhhh, shpännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0