Skrubba golv mitt i natten...

...ja, det gör jag det. Först var Flisan jätte nära att kissa i min väska, men jag lyckades precis få bort henne. Sen kissade hon på badrumsgolvet och till min förskräckt så såg jag en pöl av RÖTT urin :/
Vad ska man göra? Ska man gå till veterinären? Kan inte mamma vara hemma nu :(
Jag fick iaf skrubba rent golvet och jag har googlat om det hela och det står att om det förekommer blod i urinen så kan det vara urinsten?! För övrigt verkar hon må bra, ligger och snusar sött i sängen.
Får bara vänta på att få svar på smset från mamma och pappa.
Kan inte göra något mer just nu iaf. måste sova...


Kommentarer
Postat av: Anna

God natt, själv sitter jag vaken och kan inte somna :/ Kolla gärna mitt senaste inlägg i vår blogg :) kram

2009-10-02 @ 01:56:50
URL: http://www.metrobloggen.se/sthlmsisters
Postat av: Carro

Men guuuud.. Vad har hänt med flisan? Du måste ringa veterinären!! Och fråga vad som ska göras... Hon kan ju inte kissa urin.. Stackarn!!! =(

2009-10-02 @ 15:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0