Some updates!

Ja, i lördags var det då som jag senast skrev en lång men otroligt rolig dag.
Jag var i centralen kl halv ett och träffade Becky. Becky som jag inte träffat på säkert 5-6 år.
Men vi kände igen varandra och det var såå kul att träffas igen. Först visste jag inte om jag skulle prata engelska eller svenska med henne, men det bara föll sig naturligt in och vi pratade till en början eng. Efter ett tag bytte vi och pratade svenska ett tag, sen tillbaka igen, haha.
Vet inte varför vi gjorde så, det bara flöt på och blev så :)
Vi gick och åt lunch, på Coffi såklart.. Sen åkte vi till stadsbiblioteket för att Becky ville låna en dator för att kolla sin mejl. Medans hon kollade mejlen så spatserade jag runt och lyckades hitta några intressanta böcker om pedagogik som jag ögnade igenom.
Chaplin ringde och sa att hon kanske kunde möta upp oss lite senare. Jag och Becky åkte vidare till Gallerian och delade på en mycket god brownie där. Jag pratade med Chaplin om att gå på bio och hon och hennes brorsa var intresserade. Men tyvärr skulle inte Becky hinna med någon bio då hon behövde åka "hem" och packa då hon skulle åka hem till Småland på söndagsmorgonen.
Vi träffade Chaplin och hennes bror Andreas och gick för att äta lite middag. Jag och Becky delade på en helt underbar pestopasta sallad med marinerade kräftstjärtar och citron. Låter inte det smarrigt så säg.. Bine ringde och var desperat av att komma in till stan och hitta på något då hon varit på kurs hela helgen.. Jag föreslog att hon kunde komma och gå på bio med oss, och hon kom sedan, men Chaplin var så trött när vi väl gick till bion att hon inte orkade.  Hon hade precis kommit hem från en väldigt intensiv resa med jobbet... Så det blev bara jag och Bine, men det gjorde absolut ingenting.. Vi sa hejdå och hoppas att Becky kan flytta hit till sthlm för då kan hon, jag och Bine gå tillsammans och sjunga i gospelkör. That would be perfect!
Här kommer lite bilder från lördagen.






Kommentarer
Postat av: Anna och Lina

Låter som du hade en riktigt najs dag :) Bio låter kul, kanske vi skulle kunna gå på tsm nån dag nu under hösten :) Skulle iallafall vi tycka var roligt! kramis

2009-10-06 @ 15:06:51
URL: http://www.metrobloggen.se/sthlmsisters

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0