You´re the big star!

Yes I am.. Hehe, nej men skämt åsido. Dem orden fick jag från min englärare idag och jag måste ju erkänna att det kändes ganska bra.. Fast jag skämdes lite precis när han sa det, för andra i klassen hörde det också.
Men, men som så många säkert kommer att säga åt mig så ska jag bara försöka att suga åt mig dem...
Deniz var inte i skolan idag, jag som har varit borta och sjuk i en hel vecka hade sett fram emot att shabbla loss med henne :) Men, du kanske ligger hemma och sjuk, stackare..
Ikväll ska jag promenera till kören, On my own from now on!

Inte lönt att sitta och leta efter mig, för jag e inte med :(
Puss & Kram, skumbanan ;)

Kommentarer
Postat av: Deniz

Hej

Trevligt att du skrev om mig.

Jag kommer på torsdag.

Kram kram

2009-10-20 @ 22:24:16
Postat av: Anna och Lina

Wiiihoo you go girl :D Härligt att h öra att de går bra för dig :)

2009-10-21 @ 14:44:00
URL: http://www.metrobloggen.se/sthlmsisters

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0