Another Birthday gone by

Mamma och syrran sjöng för mig på telefon imorse, sen ringde andra syrran från Oslo och sjöng Ja må hon leva på norska. Nää, det gjorde hon inte, men det hade varit kul :)
Har fått så otroligt fina gratulationer både via sms och på facebook.  Men trots att det är tänkt att det ska vara en dag man inte ska må annat än bra på så har jag haft en ganska jobbig dag.
Mestadels har jag suttit framför datorn och skrivit på min uppsats( när ska den bli klar??) och sen ringde mamma med den dåliga nyheten att morfar var på väg in till akuten igen, vilket gjorde att jag blev väldigt ledsen och orolig för hans skull. Han är ju så gammal nu och rundorna till sjukhuset kommer tätatare och tätare. Jag vill inte tänka på vad som snart kanske kommer att hända.. Men man måste väl till slut inse att alla människor blir gamla, och kan inte leva i all evighet. Även om man kanske skulle önska det.

Så det blev inte riktigt en hit till födelsedag, men jag får trösta mig med att jag hade en otroligt rolig och trevlig kväll i måndags då jag blev firad av underbara nära och kära vänner. Vi lagade mat tillsammans, åt förstås, lekte charader och skrattade tills vi grät floder.

Tack för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0