Kattvakt i Hökis!

Dagen har jag i stort sett spenderat framför tvn och tittat på skitprogram.. Allvarligt talat, SKITPROGRAM... Fråga mig inte varför jag inte bytte. Varför lockas man så av att titta på dåliga program?, är det för att det är så sjuka som man blir fängslad av dem på något konstigt sätt?? Aja, hur som helst så har jag haft en lugn dag och snart ska jag iväg och möta upp Jessie för att sedan gå och hyra film på Ica. Väldigt bekvämt och bra med hyrfilm i mataffären.

Imorgon är det Högmässa i Kungsholmsskyrka kl 11 för de som är intresserade av att komma. Kören som jag sjunger i ska vara med, men inte jag då jag ganska nyligen började igen efter en pause. Funderar på om jág orkar gå eller inte, beror på om jag får sällskap eller inte..

På måndag är skolans föreläsning inställd, men senare ska jag fixa nya strängar till min gitarr som jag har tänkt att äntligen försöka lära mig spela på. Till kvällen blir det indisk resturang med jobbet och sen föreläsning på Åsö vux. gymn. Ska bli intressant att höra, och hoppas att man går därifrån lite klokare och med ännu mer kunskap :)

Bytt jobb/praktikdag till på Onsdag istället för tisdag då vi med de äldre barnen ska åka på utflykt till Skansen.
Ska bli väldigt roligt, bara att hoppas på fint väder.

//Kram Marielle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0