Så var det dags igen...

Någon som märkt att jag gillar att använda mig av punkter :) hehe

Nu skulle jag då skriva vad som har hänt den senaste tiden och vad jag har på hjärtat.

Pappa har varit hemma i ca två veckor, vilket har varit himla trevligt, nu är han dock på andra sidan jordklotet igen :(

Haft en del möten här och där, mer eller mindre givande.

Klappade mig själv på axeln och drog mig i kragen och promenerade till kören i tisdags. Kände mig liite nervös över att komma tillbaka efter att ha varit borta ett bra tag. Men folk var glada över att se mig igen och det kändes riktigt kul att vara där igen, få sjunga och känna hur man fylls av energi.

Har även varit på besök i de småländska skogarna, och träffat släkt. Vilket uppskattades och det var riktigt skönt med lite miljöombyte, om så bara för en helg.

Varit ute på mycket promenader denna veckan har jag också , både själv och med sällskap. Härligt väder, nu känns det att det är vår i luften :) Nu kommer perioden när man lämnar alla negativa tankar och depressioner som man har gått och burit på under det låånga vinterhalvåret. Nya chanser och möjligheter.

Har gått mycket i tankarna kring flytt. Vill men vågar inte anmäla intresse på någon lägenhet förens jag har pratat med min LSS handläggare, men jag hoppas att jag kan börja kika snart på vad som finns på marknaden.

Jobbet, praktiken känns väldigt bra, ungarna är urgulliga och personalen likaså. De är fortfarande intresserade av att anställa mig som timvikarie, och förhoppningsvis är papper och allt ordnat med försäkringskassans medhåll snart så att jag kan sätta igång.

I helgen ska jag vara kattvakt i Hökis, så funderar på om jag ska byta bostad igen för några dar. Senaste tiden har jag flyttat hit och dit mellan lägenheten och Hökis.

Allt dåligt som har hänt den senaste tiden ska jag bara lägga bakom mig, inte värt besväret att grubbla på längre.
Jag nöjer mig med att veta att JAG åtminstone gör MITT bästa!

Må gott!

Kommentarer
Postat av: ulla Nordin

Förlåt att jag glömt bort din födesedag.

Jag har så ont i min bältros. Kanknappast tänka på annat.

Hälsn farmor och grattis i efterhand

2010-04-16 @ 16:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0