En sådan dag...

Jag har en sådan dag idag som man kan ha ibland. Man vet inte riktigt varför, men man känner sig inte riktigt till mods. Man känner sig lite nere och trött och seg  och har svårt att komma igång med saker.

Jag sov länge idag, tog sedan en dusch för att försöka vakna, men konstigt nog kändes det nästan som att jag blev tröttare. Som om jag inte sovit på flera dagar, men kanske är det biefekten till att jag sovit lite för mycket??

Jag hade svårt att komma iväg och göra något idag. Behövde handla mat, men orkade inte släpa iväg mig själv till affären. Så jag fick sällskap av en personal och då gick det mycket bättre :)

Ringde även en kollega från jobbet och vi kom överrens om att jag skulle komma och hälsa på hos dem på Onsdag. Hon såg fram emot att träffa mig, och jag ser mycket fram emot att träffa henne, alla andra (både nya och gamla) kollegor och alla barnen ( även här både nya och gamla) :))


// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0