En sen kväll med tjejerna

Nyss åkte Jessie och Madde hem efter en mysig tjejkväll här hemma hos mig. Kul att få lite besök nu när man är lite begränsad på att ta sig till ställen själv.

Madde kom med bilen och hämtade upp mig och Jessie för att sedan åka och köpa hem thaimat. Ta några bilder nere vid rålis bedans vi väntade på maten hann vi med också. (Madde´s kamera)

Sedan åkte vi hem till mig och käkade god mat och snackade, snackade och snackade...
Var ju tänkt från början att vi även skulle hyra en film, men det glömde vi helt bort.

Längtar såå tills den dag då jag mår så bra i knät att jag klarar en utekväll igen.. Då ska jag dansa som aldrig förr ;)

Nää, nu är klockan seeent, och jag ska krypa ner i sängen..
Goodnight!!

Kommentarer
Postat av: ulla Nordin

läser gör ja en del sää på ett räkneverk så ser du

men du tittasr mest på film eller hur. skojigast för dej.farmor

2011-01-03 @ 02:28:07
Postat av: ulla nordin

hej var du i Göteborg på Lotta på Liseberg eller var du hemma och såg det. Hurgår det med knäet och själen. Din farmor

2011-08-10 @ 10:00:14
URL: http://ulla.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0