Här går det undan...

Idag har jag haft en riktig fixar-dag. Jag har tvättat, rensat kylskåpet, ringt viktiga samtal och skickat iväg mejl.

Nån dag i nästa vecka hade jag tänkt att hälsa på, på jobbet, var jätte länge sen jag var där. Lokalerna är inte färdiga än, troligvis blir de inte det förens i slutet av Sep. Men jag ska dit och hälsa på iaf, är inte tillräkligt bra i benet än för att börja jobba..

Sen ska jag på måndag iväg till skolan, som jag inte heller har varit i på länge. Undrar om det kommer att vara några där som jag känner?? Sen efter föreläsningen ska jag ha möte med min lärare.

Nån annan dag tänkte jag väl också åka till Hökis och hälsa på katterna, och den nya inneboenden Anna.
En gammal bekant från Bollnäs trakten. Har inte träffat henne på länge, så det ska bli trevligt.
Mamma åker också på fredag till pappa i Afrika och kommer vara borta i ca en månad.

För att sammanfatta dagen så är jag ganska nöjd, trots det trista vädret. Kanske kan gå ut på en liten promenad efter middagen ändå, då det verkar vara uppehåll nu.


Dagens visdomsord:
Vi måste sluta jämföra oss med andra,
annars blir vi aldrig nöjda med oss själva!!!

Kommentarer
Postat av: ulla Nordin

Det var fina förhoppningar. Var du nöjd om det blir hälften. Jag ligger mest men vi åker till Skåne på söndag. Bada går inte BRRR.kallt. Hej från din farmor

2010-08-26 @ 17:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0