It´s a good good dayyyy, I feel iiiiiiiiittt

Idag är det en riktigt bra dag. En effektiv och intensiv dag.

knäövningarna går framåt och jag har pluggat idag. Nu har jag snart skickat in den första uppgiften. Känns så skönt att jag äntligen är på G.

Dessvärre är det lite svårare att få tag på nån sjukgymnast... Alla är upptagna eller på semester.


Imorrn ska jag försöka att städa lite här hemma, med eller utan hjälp...
Och i förgår så var jag över till gallerian och gick runt i ca en timme, imorrn blir det utökning till Åhlens... (Dock inte ensam).

Ikväll blir det hemmagjord pizza med V-malm, ska bli gott :)

Kommentarer
Postat av: ulla Nordin

Hej.

Vad duktig du är. Du skall se att det ordnar sej för dej.

Kanske du får tag på en sjukgymnast också.

farfar och jag kämpar på här så gott det går. Men trädgården är jättefin.

Från din farmor Ulla

2010-08-04 @ 22:08:04
Postat av: Elisabet i Risabo

Oj, oj vad jag har varit slarvig på att läsa din blogg en längre tid nu. Nu har jag i stort sett "läst ikapp". Du är fantastiskt duktig på att skriva och det är som alltid intressant att följa det du skriver i både med- och motgång. Nu längtar jag till sängen för jag är trött. Godnatt / Elisabet

2010-08-04 @ 23:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0