Nöjd!

Har precis kommit hem från en konsert med Veronica Maggio, hon spelade på grönan. Det blev rent spontant, då en av mina grannar här på boendet hade koll på att hon skulle va där ikväll. Så vi åkte dit ett gäng, himla bra var det.

Veronica sjunger ju i en av sina sånger att hon aldrig blir nöjd och så brukar ofta även vara fallet för mig, men just idag tror jag bestämt att jag blev just NÖJD!!!
Jag har varit hos sjukgymnasten och fått rejäl och bra träning, jag har shoppat och äntligen hittat lite nya fina kläder och så varit på en bra konsert som fick avsluta denna NÖJDA dag.

Jag är NÖJD!!!


Kommentarer
Postat av: pa

Nöjd o gla ska man va! Då mår man bra! Nu är mamma i S-A. Ha de bra sillspa. Pa

2010-08-28 @ 18:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0