Random..LOL...

Nu sitter jag och lyssnar på spotify, en 3 person ringde och väckte mig imorse. Pratade om nån bonus och frågade om jag ville göra något med den. Orkar inte med sånt här, och hur fan tänker dem att man ska kunna ge dem svar så där på rak arm.. Ja, men visst jag köper gärna en Iphone 4, har inga pengar, men visst :)

I förgår satt jag hela kvällen och skrev rent min uppgift på den nya kursen, "Arbetssätt och lärande".
Det funkade ända tills jag höll på att skriva de sista raderna, då började det skrivprogram som finns inne på hemsidan där man skickar in uppgifterna att krångla. Den ändrar på storlek av bokstäverna helt plötsligt och understruken text m.m. Och försöker man att åtgärda felet så blir det bara värre..

Så sista raderna fick jag skriva om IGEN, men sen kunde jag tillslut skicka in den iaf. Gud vad skönt det kändes när jag såg att den verkligen hade skickats in :) :)

Igår var jag hos sjukgymnasten för andra gången, denna gången hade hon trasslat till det lite för sig. Hon hade glömt bort tiden(fick vänta ca en halvtimme) och när jag satt på cykeln i full färd att NÄSTAN klara ett helt varv runt så kom nästa patient. Så jag fick klara mig ganska mycket själv, men innan hon gick för att ta hand om nästa talade hon om och visade mig vad jag skulle göra. Det gjorde inget, jag är nöjd med min sjukgymnast.


Igår jobbade BRA personal, såna som kommer så där lite RANDOM ;)

D var allt från mig för idag, LOL ;)


Kommentarer
Postat av: Anna o Lina

Tjenare tjejen :) Härligt att höra att de går bra för dig med de ena och de andra. Hoppas vi hörs och ses snart för de är allt för länge sen sist. Kramis

2010-08-11 @ 18:47:02
Postat av: ulla Nordin

Hej Marielle. Här är plommonen mogna. Det blir inte så många men jag har gjort en kaka, som Åsa o Göran kommer och äter i em. Man håller på att riva du vet Folkets Park ett stycke härifrån. Det är gravkalas eller vad det heter. Farfar och jag åker nog till Skåne om en vecka. Då åker vi över Österlen med Kivik och alla andra fina ställen, som vi varit på.

Ha det så bra och så fint att du gjorde klart ditt prov.

Din farmor

2010-08-21 @ 13:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0