Stay where you are...

Mycket har hänt de senaste två åren, och jag är inte densamma, känner inte detsamma..

Just nu känns allt med nytt jobb, nya barn, nya kollegor och nya lokaler så långt borta. Jag hoppas att jag kommer hinna bli bra i knät tills jag ska vara tillbaka..

Nån gång kommer jag att bli bra, men just nu i denna stund känns det väldigt långt borta.
Börjar undra om personalen inte börjar att tröttna på mig.. 

Kan vara ganska ansträngande att sitta med mig timme efter timme och titta på tv...( Vilken nitlott) Nej, det måste man ju kompensera med några timmar framför datorn, hur skulle man annars orka?!  Vilken tur att dem tjänar pengar iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0