En tycka synd om mig själv dag...

Ibland tycker jag faktiskt att man ska få unna sig att bara vara hemma, inte göra nåt och tycka synd om sig själv.
Jag tycker rent ut sagt att det är nyttigt att tillåta sig själv att även få ha såna dagar när man inte mår så bra eller att man bara har en dålig dag.. En sån dag har jag idag..
Det har känts lite segt på pluggfronten och jag känner att en förkylning sakta men säkert kryper sig fram inom mig, ush och fy.

I veckan har jag gjort följande:

Måndag: Skola, med roliga samarbetsövningar och lekar, långpromenad och en lugn kväll hemma framför tvn.

Tisdag: Jobb, sov inget bra under natten och var väldigt seg...

Onsdag: Åkte ut till Ingarö och hälsade på Madde, Första gången jag varit där. Vackert...

Torsdag: Hellasgården med skolan, ordning av tipspromenad och provade på långfärdsskridskor för första gången.  En bambi på hal is =)

Fredag: En tycka synd om mig själv dag...

Här kommer några bilder från i onsdags när jag var ute hos Madde på Ingarö.





Kommentarer
Postat av: Elisabet i Risabo

Hej Marielle,

Grattis till mvg. Har varit lite slarvig nu igen och inte läst din blogg på ett tag. Emil och jag har varit i Sälen under sportlovet och kom hem i går (lördag). Nu får man laga maten själv istället för att bli serverad som vi blev på Högfjällshotellet där vi bodde. Kul med skidåkning - vi hade 4 fina skiddagar och sedan åkte vi hem samtidigt som vädret blev sämre (snöigt och kallt).

Var det kul med långfärdsskridskor? Skulle vilja prova och känner en som är ute var och varannan helg och jag har bett om att få följa med men sedan har det inte blivit av. Det är tur att man får ha "tycka synd om sig själv dagar" för det är faktiskt tillåtet ibland.

Kram från Elisabet



2010-02-21 @ 18:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0