Jag vill......

Nyss hemkommen från en urmysig fikakväll med tjejerna, minus fyra stycken som drabbats av den så kallade "vintersjukan" dvs att dem är sjuka, i allt möjligt som vintern och dess bakterier har att bjuda på..

Nån som inte har haft problem med den kommunala trafiken idag?
Jag kom försent, Jessica kom försent och för stackars Bine tog det nästan två timmar innan hon var framme.
Emili var den enda som kom i tid, eller snarare var hon för tidig. Ingetdera var särskilt roliga alternativ..

Vi började i slutet innan vi skildes åt, prata om att börja sjunga i kör igen. Bine och jag började ju att prata om att vi ville hitta en gospelkör för( länge) sen. Men det har liksom runnit ut i sanden, som med allting annat..
Men nu visste Jessica en kör som träffas på tisdagar runt 19 tiden, och där börjar mitt bekymmer.
Kören som jag redan går i har också övning på tisdagar, och jag vet inte hur jag ska göra.
Vill börja i den nya med J och S, men samtidigt vara kvar i min nuvarande. Nån som har ett förslag på hur jag ska lösa mitt "lilla" problem?
Kanske kan jag börja på den nya, och gå ibland på min nuvarande kör som är gratis via kyrkan??

Som vanligt så är mitt största problem att jag vill så mycket, men inte har nog med tid eller energi för allt...
It sucks!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0