"Prosit"

Sitter hemma och snörvlar och hostar, nu börjar det roliga... "prosit"
Inatt kunde jag inte sova, så jag satt och tittade på OS, först var det Curling, damer sen herrar och sist tittade jag på konståkning, isdans. Sen kunde jag tillslut slockna och få lite sömn.

Är hemma från jobbet idag, men egentligen så skulle jag faktiskt mycket hellre vara på jobbet och leka med barnen. Så trist att bara sitta hemma, även fast jag slipper kylan där ute.

Ja, pappa, jag fick ditt senaste sms, men det tog mig så hårt att jag drabbades av omedelbar "vinterdepression" med dina 28 grader varmt och pool och grillning att jag inte orkade svara...
Jag har inte halkat!!=P

Någon nytta ska jag väl kanske försöka göra när jag ligger här hemma, plugga måste jag göra...

"jag har inte glömt att du har sårat mig, bara så att du vet.. Annars är du bra"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0