I hate this feeling!

Jag har ont i knät och kan inte ta mig nånstans mer än upp och ner mellan planen här på V-malm, och jag känner mig så rastlös så det inte är sant.. Vad fan ska man göra? Nån som har nåt förslag? Mer än att stirra in i tvn timme efter timme.

Idag fick jag iaf lite besök, Bine kom hit och hon hade med sig mat och en film till oss.
Vi såg på filmen "Precious" och åt maten. Vi grät.. Verkligen sorglig men ett otroligt fint budskap. Att man skall älska sig själv som den man är. Och att man kan klara sig igenom allt, verkligen ALLT! Har ni inte sett den redan, så se den för guds skull.

Sen visade hon fina bilder från Portugal, och jag önskade att jag också kunde åka iväg nånstans.

På lördag får jag besök igen, då kommer LT förbi en sväng, och på söndag kommer Johanna, Anna och Lina.
Helt plötsligt kommer alla.. men det är kul, speciellt när man känt sig lite ensam de senaste veckorna..

Och Jessica kanske kommer förbi nån gång i nästa vecka.

Bye
"Vinkar med kryckan" :)

Kommentarer
Postat av: ulla Nordin

Stackars min Marielle.

Det är svårt för dej nu men för varje dag går det mot bättre tider. Och tänk att du har så många kompisar! Jag har knappt inga. För de är döa!!!!

ulla farmor

2010-07-29 @ 22:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0