Haunted..

Kommer jag alltid att känna så här?? Jag önskar bara att jag kunde radera hela den perioden av mitt liv.. Att jag aldrig den natten skulle ha skickat sms:en till dig, jag visste ju endå innerst inne att jag inte skulle få tillbaka det som jag hoppades på.. Och då menar jag inte i känslor, utan bekräftelse, respekt och svar på mina tankar och åsikter. Det var det enda som det handlade om för mig.. Inte mina känslor för nån... Och vad ledde det till? Inget gott, och jag kommer aldrig att förstå hur du tänkte.. Lappen som du skrev har jag fortfarande kvar, vet inte varför. Ilskan och besvikelsen över hur du och de andra hanterade situationen kommer jag aldrig heller riktigt att släppa. 
Hur både du och de andra kunde förvränga situationen så pass mycket, hur mycket jag än försökte förklara att det inte var så. Att ni tänkte att jag nog var så pass svag i mig själv att jag inte skulle klara av ett sådant nederlag.. Faan, vad arg jag blir!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0