Time to move on...

Nu har jag verkligen fått bekräftat på att de tankar som jag haft och funderat på verkligen är det rätta.
Det är dags  att tacka för mig , flytta från V-malm och ge platsen åt någon annan som behöver den mer än jag..
Jag orkar inte mer nu längre, visst det kommer ta tid att hitta lägenhet osv, men nu har jag verkligen bestämt mig och känner djupt inom mig att det är alldeles rätt beslut.
Först och främst känner jag att det är bäst för mig själv, men även för andra runt omkring mig..
I skolan i måndags pratade vi om Etik och Etiska val som man gör, dvs tänker inte bara på vilka konsekvenser det blir för en själv i ens handlande utan även hur det kan påverka andra runt omkring en.
Vilket är något som jag tycker att ni och du skulle ha tänkt på innan ni agerade.. ( ni vet vilka ni är)
Känns skönt i alla fall att äntligen säkert veta vad jag vill och vad jag tror kommer att bli bäst.
Det enda jag vet är att jag inte orkar med att bo här längre.
Nu när jag nästan inte har några stödinsatser alls så kan jag ibland känna mig så bortglömd, vilket jag vet att jag inte förtjänar.
Sättet ni ibland pratar med en och hur ni agerar i vissa fall, ibland känner jag mig nästan mognare än er när det gäller hur man beter sig och kan visa empati.
Tro nu inte att jag på något sätt inte uppskattar de glada stunder och dagar vi ändå haft tillsammans, dem har varit mycket trevliga, men de mindre bra överväger de bra och jag orkar helt enkelt inte mer.
Just nu fokuserar jag på att göra saker som jag tycker är roligt och gör mig glad,  med personer som gör mig glad och finns där för mig,  hur bra eller dåligt jag än mår.


Kommentarer
Postat av: Anna

De låter som en bra ide att flytta, önskar dig lycka till med de! Kramis

2010-03-23 @ 22:48:43
URL: http://www.metrobloggen.se/sthlmsisters

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0